dilluns, 12 de gener del 2009

Àngels de l'infern

Açò, aquest bloc, és la cosa més gran que ha fet JJ Xap des que posà la mà al jerro ple d'aigua amb una llima al bar Ramones l'any 2000 lo menos. Primer em sorprén la foto del patriarca Xap i Sra. i em fa recordar eixe moment inoblidable a les nostres míseres, i plenes d'avorriment, vides. Però és que quan he obert els comentaris i he vist el que ha aportat el Sr. Manetes...
Amb el seu permís obric un altre post amb la foto que vosté ha tractat de incloure i unes quantes més.

B.S.A.


Mafe's



Talensos



Bononad


Els 3 genets de l'Apocalipsi (un mellat)



Cantus



Sense comentaris


Per a quan un Vespinos contra Derbis? (I tots contra Puch)

6 comentaris:

jj ha dit...

La Mafe´s m´ha arribat al cor... JJMartinez´s també no???
Pacific Blue BUFFF si ens queda material!!!

Pedrito Brigante ha dit...

Una pregunta per a Pretty Feet: eixa Puch Condor pertanyia a Remigi Palmero?

Anònim ha dit...

Mr. Brigante, eixa Puch, que no Puig, Condor, pertanyia a l'única persona que ha passat per la UD que treia els còrners com si foren faltes al pic de l'àrea i que seguia els davanters fins a sa casa.

Pedrito Brigante ha dit...

Peus Bonics, la teua resPOSTa mereix un POST...

deivit ha dit...

Acabe d'entrar açó, estic que me n'isc, que cracks!!!
A qui li s'ha ocurrit açó? Mare meua no hi ha desperdici. M'agenolle i faig reverències a totes les putes rates.
Estic "anonadado". Buff una foto de entrades a la platja ..., no estaria mal uffff!!! Vaig a afilar les ungletes per a enviar fotos. Ieee, la puch condor de l'espasic, ufff em toque.

LA SARPA ha dit...

Javiiiii!!!! Javiiiiii!!!
Que quereis, hóstiaaaa?
LA MOTOOOOOOOO, QUE TE DEJAS LA MOTOOOOOOO.
Entrenament camp Vergeret.