dimecres, 28 de gener del 2009

Un poc de ternura

Pense que la millor defensa és un bon atac, i això és el que vaig a fer. Donat que no dispose de tot el temps que voldria degut a la meua grandíssima, òptima, fantàstica i exemplar tasca paterna, vaig a fer-vos partíceps a tots vosaltres de les meus nits a l´ordinador... Jo ja tinc el fetge inmunitzat als grans "hits" musicals que compartisc amb la meua Ariadneta, així que espere que vosaltres també arribeu a conseguir-ho (encara que els principis són durs).

Intentaré mostrar-vos de tant en tant alguns dels top ten de la setmana, almenys aquells que jo veig de l´ordre de 8 a 10 vegades al dia... tractaré d´aquesta forma d´impartir un poc de "ternura" a esta banda de fills de putes. Qui sap? tal vegada desperte en vosaltres una bena infantil que no coneixeu.

Per iniciar-vos en el món... que tal "EL NEGRO CIRILO"?? És una preciosa història d´amor entre un puto negre i un cocodrilo. La idea del negre és menjar-se´l, tot i que abans considera més oportú utilitzar-lo per camelar-se una negra de l´Amazonas... tendre, no?? Tranquils, hi ha de millors i més llargs. Poc a poc.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un negre montant cocodrilos. Crec que el bloc ja està definint-se.
La cançó per al record.

Anònim ha dit...

Ens dediquem a fer vídeos "educatius" i els penjem al yutube?
Com li poden posar Cirilo a un negre?
Si Ariadneta veu a un negre li dirà Mira, el Cirilo! I deu sap el que pot pensar o ensenyar-li el negre!