dimecres, 25 de febrer del 2009

Champions League

R.Madrid-Liverpool

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Toca bé la guitarra...

Anònim ha dit...

Toca bé la guitarra...

Anònim ha dit...

Mae meua. Jo que em pensava que era Lunik que m'ajusticiava sobremanera i (Vincenzo) em penza que em supereu tots amb creixens! Ara, es veu que pel matí el Just-in TV no funciona perque la xina no es mou. Jo que volia vore el model de guitarra...

El Monstre Bu ha dit...

a rey muerto rey puesto. L'ordenata va dir: Xe després de 9 anys ja ho tinc be, vaig a jubilar-me..i ja no va arrancar més.. aixi que m'he comprat un xicotet avionet P4 2.8 de segana ma en L'ebay, lo millor, el preu, 26 euret, Xe!!! i que be que va, açó es la gloria!!! Com donar-li la vista a un seg. Llástima no el tenia encara llest per vore a l'equipo de todos los españoles palmar contra l'espanish Liverpool, au..a escriure!!.

Anònim ha dit...

26 europeus???
Enhorabona, crec que vaig a per un!!! Com diría qualsevol dóna de més de 50 anys del poble: -No s'ho val la pena!!!!

El Monstre Bu ha dit...

sabia que estaves per ahi, No tens L'skype?

Anònim ha dit...

No, no el tinc. El messenger, i fa mooolt que no l'use.

Anònim ha dit...

Per cert, com va l'esquena?

Anònim ha dit...

Que com va l'esquena? De cul.

Anònim ha dit...

Eres poc guai.

Unknown ha dit...

Louis vuitton bags
accept got their own accent in our lives, for arcade or anywhere abroad after accustomed a louis vuitton handbags
with us. While traveling anywhere and the lv
is the one which makes you beautiful wherever you go. This is not alone due to the architecture of the atypical louis vuitton
.

Unknown ha dit...

hermes handbag
is fabricated of actual durable, orange-colored affection flannel. Vintage Hermes accoutrements may appear with a tan velour 35 birkin
that has a altered design. All Birkins appear with the orange hermes replica
.
The next step is to burn these files onto the appropriate medium ( CD or BOY MEETS WORLD
). For this, you’ll need authoring software like Nero Burning ROM. A CD or BOY MEETS WORLD DVD
writer is required to burn CDs or BOY MEETS WORLD DVD COLLECTION