diumenge, 1 de febrer del 2009

Match 31-01-09

Club de tennis. 17:30
Equip 1: Loís, Paco, Arturo, Benavent i jj Xap
Equip 2: Juanito, R Xap, Pexino, Rafa i Quique

Partit igualat on el resultat ha sigut el menys important.
A destacar:
- Testimoni preocupant del Bena a mitat del partit: "és com si les cames no em respongueren"






Tranquil Bena. Tot no s´acaba en el futbol. El teniente Dan estava igual que tu i va refer la seua vida.


-Jogo bonico de Loís. Amb eixa classe i eixe mínim desgast físic, m´atrevisc a dir com serà d´ací 50 anys.









-Lamentar la lesió de Rafa. Ací poca broma. En serio, que no siga res.









- I per últim, una queixa. Mentre uns ens deixem la pell i les fibres (xicotet tiró) pel nostre equip, altres no arrisquen i fan valer maquinària per girar les seues cintures, amb lo que molesta el ruidet...

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Be ... a falta d'un diagnòstic més exhaustiu (el peruano que em va atendre en urgències, que voleu que vos diga ...) crec que tinc trencament parcial d'algún múscul (a saber quin) i el tendó tocat.
Per tal de llevar-me el dolor em van tindre que posar quatre medicaments en dues injeccions i em caig desmaiar en pujar al cotxe.
En fi ... a veure que em diuen en el fisio demà quan vaja pero pinta malament, perque tinc derrame.

De totes maneres, compteu en mi per el dissabte ... JOJOJOJO

Ah ... i ja han aparegut les ulleres ???

Anònim ha dit...

molt mala idea això de mesclar drogues. ànim i recuperat, però has de saber que amb una cama et sobra per a desmarcar-te

Anònim ha dit...

Ànim i recuperat prompte que tu eres un dels incondicionals.. Haurem de començar a rascar per a completar convocatòries.
Com deia guaita, la mutilació no és impediment per a jugar els dissabtes, només cal vore a tots els que juguen excepte jo i Paquito, als quals la Mare Natura ens ha dotat per a suportar les proves físiques més exigents.

Anònim ha dit...

Quan feu una neteja i es desfeu dels Big-güevos, PiCATXOS, etc., m'aviseu.

Anònim ha dit...

En mi opinión es normal que se produzcan estas lesiones. Cuando hay un sobreesfuerzo por parte del jugador que ve que tiene que correr por él y tres de sus "compañeros" el músculo y los tendones sufren una tensión extrema pudiendo llegar a romperse.

Anònim ha dit...

Tota la raó per al meu company de profesió. Els peuets s'han de cuidar, recordeu que són lo tot. Si heu de fer votacions per a tirar gent de la quadrilla feu-ho ja o ho pagareu.

Anònim ha dit...

Pos mira, demà vaig a vore al senyor Candel a la clínica d'Alzira (influències que té un ...)
A veure que em diu, espere que en dos setmanetes estiga a punt. Per cert, m'han dit que faça abdominals ... aprepareu-se quan torne, seré AB-DOMINATOR !!

Anònim ha dit...

Com t´aplique el "tratamiento conservador" que li va fer a Vicente, crec que ja pots despedir-te del futbet per als pròxims 5 anys.

Anònim ha dit...

Bé, ja tinc diagnòstic.
Rotura parcial en el aductor i tendinitis en el ingino-nosequé.

Mínim 3 setmanes de baixa ... shit-yourself-little-parrot

En fi ... comfie en el meu megaorganisme ;)

Anònim ha dit...

Tot això tens ahí baix?
Dioooos, quin nivell!! Jugar no juguem una merda però no direu que no tenim unes lesions de pofessionals.

Manetes Huard ha dit...

I després digueu que l'assassí soc jo????