diumenge, 8 de febrer del 2009

Manifest

Bé, vaig a aclarir un poc el tema de la penjada de botes perquè pareix que hi ha qui s'ho pren a conya quan a mi no em fa ni puta gràcia.

La veritat és que CADA DISSABTE tinc ganes de jugar. M'agrada jugar. Sóc roïn però m'ho passava bé. Fins i tot quan erem 7 o 8 o inclús 6 i jugavem camp a través. Ara bé, ha arribat un punt en el que no és que als partits ja no em divertira, és que fins i tot patia.
Jo no puc anar a jugar i donar-me igual si em marquen un gol, si perd, si guanye, o si veig que els meus companys es maten a córrer mentre jo ni trac les mans de les butxaques. Podria seguir pujant i fer el mateix que feu tres o quatre, per que, no ens enganyem, el càncer sóu tres o quatre. Podría jugar de davanter i no defendre. Podria no prestar atenció als córners. Podria inclús riure'm del fet que un altre no pare de córrer en tot el partit.
Però per a fer tot això, jo no hauria de tindre interés en jugar. Hauria de pensar: -Si em criden pujaré. Si no, em passaré la vesprada veient la tele. Total no tinc res a fer.
Per això no entenc, sr. Xap, que CADA DISSABTE demostres més ganes que ningú en montar el partidet cridant a uns i altres, de vegades huits i nous, per a ser prou. Per això no entenc, sr. Pex, com CADA DISSABTE estàs allí com un rellotge a les 17:30 per a passejar-te per la meitat del camp on no és la teua porteria. I etc., etc.
I no em dieu que es que no esteu bé físicament. I els altres ho estem? No es pretén que això siga un partit de primera, però si que donem el que tenim per a que siga, al menys, un partit de futbet i no 10 zombies pululant pel camp sense ordre ni concert. Ja sé que això sempre ha sigut així. Que tots estos anys ha passat el mateix. Però tot açò que abans em donava igual, ara no me'n dona.

Crec que quan pujem a jugar ens hem de divertir. Si només anem per vore'ns, quedem al bar i ens en fem un parell mentre juguem al dòmino. Si anem per a fer una mica d'exercici anem-nos-en a córrer els dissabtes i de segur que cremarem més que als partidets. Però si anem a jugar és, a més d'estes dues coses, per a passar una bona estona. Per a gaudir quan el teu equip o l'altre fa una bona jugada en equip, quan un dels deu fa una jugada individual a la messi. Quan estàs jugant i veus que el teu equip està ben plantat al camp i a l'altre li costa d'apropar-se a la teua porteria. I sobre tot quan veus que has acabat i ha sigut un partit disputat i, guanye qui guanye, ho has passat bé.

Per tot açò he deixat de pujar. Supose que ara, quan m'apetisca, i no tinga res més a fer, aniré a jugar encara que sigueu 10. I no em dieu trencapartits perquè segurament el partit ja estarà trencat.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Entenc la teua cremamenta, però no estic d´acord, i parle per mi, en que puge a passejar-me.
Una cosa és que entre en el joc i em done igual, inclús
em diverteix, ser el blanco fácil, el fácilment atacable perquè jo mateixa faig broma de la situació.
Però objectivament, i ja que estem parlant seriosament ho faig jo també, crec que, excepte setmanes com estes que tinc les cametes de cristal pels tironets, i em retire jo mateixa perquè no vull arrastrar-me, el que arribe a casa fet una merda i estiga dos dies amb mal de tot, a part de la meua lamentable condició física, crec que vol dir que almenys no vaig a prendre el solet els dissabtes.
Jo sóc el primer que m´agrada la competitivitat en els partits i que crec que no buscar-la és anar a perdre el temps. Em sap molt mal fins i tot tirar partits de les 24h. perquè estem eliminats. I, efectivament, si no actuara com pense no em molestaria en ser la puteta del telèfon que tracta de rascar personal per als partits. Quina motivació penses que tindria si tots els partits foren tan lamentables??
Per supost que faré coses mal i tindré dies millors que altres, però crec que és important que no li tirem la culpa tan sols a dos o tres i que tots ens mirem el meliquet i tractem de fer les coses el millor possible per evitar mals rotllos.
DICHO ESTO.. si la secció esta de confesiones val per a que les coses tornen a la normalitat, benvinguda siga.

Manetes Huard ha dit...

Per una vegada i sense que sente precedent, estic d'acord amb Monsieur le Xap.
Quantes vegades hem creme i hem calfe jo per partit? (Raül les sap), quan veig que un company no corre, no pasa la pilota quan es el més fàcil, o ataquen en un tres contra un perque la resta està rascantse les boles,....no puc digerir-ho, per açò intente sempre buscar els companys, digam més "competitius", perque es la forma de pasar-ho be baix el meu punt de vista, encara que pergues.
Francament, excepte una creuada de cables, amb Rafa, i que va ser completament culpa meua, crec que mai he deixat tirat al personal, a no ser per exigències del guió. A mi no hem val el fet de que estigues cremat amb n persones per situacions puntuals de partit (o conforme estimes oportú denominar-ho)o per actituts diferents amb la teua alhora de jugar, perque personalment hem pareix la mateixa falta de respecte la dels "rascaboles", com la del que se'n va, ja que li falta el respecte a la resta, que SI que va a jugar, per veure la gent, fer esport i tindre una mica d'alicient o via d'escape.
El 90% de les vegades que no vaig a jugar, intente avisar en la mesura de lo posible, com aquests 2 últims dissabtes, ja que la meua feina, a banda d'anar de "bonito" pel carrer, també m'implica acudir a certs llocs fora d'hores de treball, i açò ho faig per respecte, perque tots ens hem tragat partits de 3 per a 3, partits coixos, o de tres equips a 2 gols.
No voldria que entengueres aquestes paraules com una crítica destructiva, no es la meua intenció, per estem en un món on cadascú té un pet diferent en el cap, i una manera d'actuar i de pensar, i ningú té la veritat absoluta sobre res, únicament, cal arrivar a punts en comú per a fer les coses que ens agraden junts.

Anònim ha dit...

Com llegint els vostres comentaris se'm unfla la vena i el bateg del cor va prenent velocitat, matisaré l'entrada i els comentaris.

Comentari 1:
"...em diverteix, ser el blanco fácil, el fácilment atacable perquè jo mateixa faig broma de la situació."
explica't perque no entenc que vol dir el fàcilment atacable. ¿Els demés són sords i no sels pot atacar perque no senten els atacs? Si alguna volta t'has sentit atacat, i de les teues paraules, blanco fàcil, deduïsc que així és, serà per alguna cosa ¿no? Només t'ha faltat dir:-es que em teniu mania!

"...excepte setmanes com estes que tinc les cametes de cristal pels tironets..."
No he estat en cap d'aquests partits on t'has retirat. A més per suposat que no és açò el que critique.

"...a part de la meua lamentable condició física,..."
No crec que ningú dels que estem allí diferim molt en físic, excepte Paco i Bena. La prova irrrrefrutable la tinc en que la velocitat cap a la porteria contrària no decreix en tot el partit. És més pense que el Pexino està per damunt de la majoria en capacitat física.

"...faré coses mal i tindré dies millors que altres..."
Mai he dit que ningú siga millor o pitjor que un altre i, és més, criticar això si que em pareixeria un sense sentit. Com a exemple puc dir que jugue més agust amb Carlos Meló, amb les seues limitacions, que amb el Pexino, que crec que és el millor tècnicament dels que pujem.

"...és important que no li tirem la culpa tan sols a dos o tres i que tots ens mirem el meliquet..."
Jo sempre tracte de fer el que pense que és millor per a l'equip i sóc conscient que no sempre ho puc fer, pero en esforç, no crec que ningú puga dir que no ho deixe tot, tant dalt, com baix com a la porteria. I si alguna vegada he rebut alguna crítica jugant, l'he reconeguda i no m'he sentit ningun blanco fàcil. Si no, per suposat que estic obert a crítiques.

Comentari 2:

"...quan veig que un company no corre,..., o ataquen en un tres contra un perque la resta està rascant-se les boles"
Per ahí van els tirs.

"...per açò intente sempre buscar els companys, digam més "competitius", perque es la forma de pasar-ho be baix el meu punt de vista, encara que pergues..."
Aleshores, quina és la tàctica per a passar-ho bé? haurem de cridar-nos abans per vore quin color de camiseta ens posem? o en portem dues i allí vegem caràcters i ens posem la més adient?

"Francament, excepte una creuada de cables, amb Rafa, i que va ser completament culpa meua, crec que mai he deixat tirat al personal"
Donç si, amb la meua espantada ja hem empatat: 1 a 1.

"A mi no hem val el fet de que estigues cremat amb n persones per situacions puntuals de partit (o conforme estimes oportú denominar-ho) o per actituds diferents amb la teua alhora de jugar"
Anem a vore, situacións puntuals és poden entendre i suportar perfectament, en lo segón està la clau, l'actitud. I no perque siga diferent a la meua. És que si tots tinguérem la que tu mateix has criticat, el partit seria i n j u g a b l e.

"...hem pareix la mateixa falta de respecte la dels "rascaboles", com la del que se'n va, ja que li falta el respecte a la resta..."
Açò si que m'ha tocat el tendre, que em tractes d'irrespectuós. Si aquell dia en el moment d'anar-me'n m'ho vaig pensar dues vegades va sér per que em sabia malament per alguns com tu dius. Puc demanar disculpes, però si tens en compte que vaig anar perque el Xap em va cridar i ereu 9 (com no), el partit va quedar com havia d'estar. I tin molt en compte que si trobes la mateixa falta de respecte tant anar-se'n a meitat de partit com l'actitud dels, segons tu, "rascaboles", tu i jo estem empatats a 1 però aquells ens guanyen per golejada.

"...per veure la gent, fer esport i tindre una mica d'alicient o via d'escape...tots ens hem tragat partits de 3 per a 3, partits coixos, o de tres equips a 2 gols"
Jo crec que no has llegit el meu post o has agafat troços. Precisament per això és pel que he dit que puje a jugar i també he dit que EM DONA IGUAL jugar 4, 5, 6, o que jugue la mula Francis.


Torne a dir que no puje perque NO M'HO PASSE BÉ. Quan partit rere partit es creen eixes situacions que tú dius, Sànchez-Campos, que són tan freqüents que no es poden qualificar de "puntuals", i no pots jugar còmode perque has d'estar contínuament pendent de que si perds el baló a l'hora de defendre estaràs sol o amb un altre com a molt, a mi "personalment" m'impedeixen gaudir d'una bona estona d'esport. Si pujares TOTS els dissabtes com jo ho he fet fins ara i no de uvas a peras, Sànchez-Campos, de segur que ho entendries millor.

Pareix mentira que estiguem dient açò als 32 com si fórem xiquets, quan sempre ha segut així, però, en el meu cas, abans em donava igual i ara no, per això he deixat de pujar, amb les conseqüents brometes.
Jo crec que és que tal vegada no t'has donat compte del que em fas/feu patir, xaparret meu.

Anònim ha dit...

Parece ser que tenemos un nuevo oyente. Amigo de la noche, ¿quién eres?

Anònim ha dit...

Hola soy yo de nuevo. Quería contestarle al amigo Vidal.

"...em diverteix, ser el blanco fácil, el fácilment atacable perquè jo mateixa faig broma de la situació."
No ens posarem d´acord. Blanco fácil, no per l´actitud, que sincerament crec, com ja t´he dit, que és bona o almenys poc discordant respecte a la majoria, sinò perquè sóc el primer que alimenta comentaris sobre algunes inutilitats meues. O no és fàcil escoltar comentaris sobre mi, MÉS que de qualsevol altre, i jo seguir la broma quan no en pare una o falle algun gol??. T´assegure i t´ho torne a dir que no em sap gens malament, m´ho passe bé i supose que el qui es mofa de mi també per això són tan reiteratives. Tots feliços. Ara el que trague en tot no vol dir que jo estiga d´acord sempre.
“Maetro me tiene manía” Jo també estic fart d´eixes parauletes.

"...excepte setmanes com estes que tinc les cametes de cristal pels tironets..."
Sóc el primer que si veig que no estic per a jugar me n´isc del partit, i l´únic que he fet és dir-ho perquè així va passar estos dos últims partits.

"...a part de la meua lamentable condició física,..."
Descripció, no justificació. Et dic, i no és conya, que em passe dos dies fotut després de jugar els dissabtes. I dic, que “a part de la meua lamentable condició física,..." voldrà dir que alguna cosa hauré fet jugant no? Home tot no seran carreretes cara amunt no?

"...faré coses mal i tindré dies millors que altres..."
Com tots, d´acord. Ahí no vull dir que acuses de l ´existència de Zidanes i Pavones, si has entés això ho no has fet bé o no m´he expressat bé.

"...és important que no li tirem la culpa tan sols a dos o tres i que tots ens mirem el meliquet..."
Vull dir que tots tenim creuaes de cables i no estic acusant-te a tu en particular. Tots i dic tots, hem fet alguna vegada alguna cosa que ha perjudicat el desenrotllament del partit. Pensem-ho.
El que veja açò i no haja vingut mai es pensarà per este comentari que tots els dies passa alguna cosa i els partits són infernals. Si dic que TOTS hem fet alguna cosa és perquè portem més de 15 anys jugant i tan sols per estadística això és així.
És impossible aguantar tant durant tant de temps. 15 anys jugant cada setmana amb un ambient així? Sincerament pense que no és per a tant.

Però, bé, “el movimiento se demuestra andando” i a partir d´ara, si vos pareix, en lloc de tanta parauleta ho demostrem al camp i si algú té alguna cosa que dir que la diga allí i tractarem de traure conclusions tots juntets. OK?

Xals meu, està molt bé que tragues açò ara, si la situació està enquistada s´ha de parlar, jo per la meua part faré tot el que depenga de mi.

Pedrito Brigante ha dit...

Bé, juguetones, aquest post -i els comentaris que ha suscitat i que ha de promoure: cadascú, i repetisc: cadascú, hauria de dir la seua- era del tot necessari. No fem, però, mala sang, ni pensem tampoc que estan (els altres) fent (de nosaltres) sang. Entrem en aquest sorramoll no a mata-degolla sinó amb l'objectiu que continue sent el baló l'únic que se senta maltractat els dissabtes per la vesprada, estem? Tot seguit, la meua.

Manetes Huard ha dit...

Si pujares TOTS els dissabtes com jo ho he fet fins ara i no de uvas a peras, Sànchez-Campos, de segur que ho entendries millor.............. Creus que no ho entenc?????? Peuets/peçonets, es veu que no has jugat en els mateixos partits que jo....:-)
"...per açò intente sempre buscar els companys, digam més "competitius", perque es la forma de pasar-ho be baix el meu punt de vista, encara que pergues..."
Aleshores, quina és la tàctica per a passar-ho bé? haurem de cridar-nos abans per vore quin color de camiseta ens posem? o en portem dues i allí vegem caràcters i ens posem la més adient?....... No ho has pillat, competitius no es el mateix que els millors...se que el comentari es molt egoista però es la veritat, però cadascú busca la forma de pasar -s'ho millor. A mi el que no m'agrada es arribar a casa cremat, açò ja ho tinc entre setmana
Per cert, per motius prostitucionals, no podré anar fins el dissabte 28..... podries pujar??? .-)

Anònim ha dit...

Sànchis-Camps, no sé com collons li has ronat la raó, si algú la té, al Xap, si estàs més d'acord amb mi!

Senyor Xaparrín Colorado Senior, sent molt que t'haver-me cebat amb tu quasi exclusivament. De fet quan em va preguntar Paco i Joan (i t'ho poden confirmar) que si no pujava més i tal i tal, els vaig dir que m'havia sabut mal per tu perque veia que en eixe partit estaves esforçant-te. A més em tiraria de Les Creus si recordes ni una sola vegada que jo haja criticat que fallares un gol, o no el parares o hagueres fet jugada en lloc de passar-la, etc. per que el primer que fa tot això soc jo.
Inclús no he criticat mai que no baixares a defendre, entre altres coses, açò si, perque sempre t'ho has prés malament, i perque tampoc ets dels que ho fa continuament.
Si he fet la entrada és per a dir el que pense i explicar per que no vaig i si ha adquirit un to seriós pot ser siga per que està escrit. Si ho haguera dit de paraula pot ser no haguera sonat igual.

Senyor Brigante, jo amb l'unic que puc anar a mata-degolla és amb vosté i amb Mayonesa Pal Mero en tot cas.

Anònim ha dit...

I per cert:
Jo, quan jugue en dissabte, fins el dimecres tampoc sóc persona.

Efectivament fa 15 anys que juguem i el 90% dels partits ho són de lamentables. Com algú va dir, i pense que açò resumeix el meu sentiment, hi ha una diferencia mooooolt gran en la actitud d'alguns quan pujem massa gent i fem 3 equips.

Manetes Huard ha dit...

Les meues manetes li donen la raó al Xap en l'esència del seu comentari..... CADASCÚ FA EL QUE POT (menys ell)....

Anònim ha dit...

A mi se m´han acabat les paraules, a partir d´ara tastareu el ferro.. (per cert si llig açò estarà flipant..ah que sí??)
Teniu 2 opcions:
- Ser víctimes dels meus kates de cinturó groc-blanc que em vaig traure a l´Alfondech.
- Traure el braç desmontable a passejar i rebre una hòstia pel lloc més inesperat.

Anònim ha dit...

Si el bloc este val per a traure mals rotllos de damunt.. en un mes que porta ja l´hem amortitzat.

El Monstre Bu ha dit...

"No crec que ningú dels que estem allí diferim molt en físic, excepte Paco i Bena".
Molt m'agradaria estar a la altura de Pa, si mes abans sempre he donat el que podia,que no es que estigues tampoc a la altura de Pa, les ultimes setmanes ( les dues ultimes) he estat mes un ànima en pena que un jugador.Tambe se'n haureu donat que algo passa. En la meua defensa diré que tinc problemes, i no es una broma, no se si seriosos o no, pero algo em passa a les cames i l'esquena. Pot ser siga un pinsament,no tinc ni idea, no ho se,peró fa ja sis messos que tinc molesties i hara s'han agreugat.No es un problema de pes( del meu pes).Aquesta setmana vaig al metge. Ja vos passare el parte.

El Monstre Bu ha dit...

Ja que es demana opinió, opinaré.
Es veritat que els partits decauen massa prompte, la veritat sols son divertits els primers 15 o 20 minuts,
Despres, un equip es desmotiva, les coses no ixen i ningú es sent culpable,l'altre equip es contagia i afluixa un poc, perque veu a l'laltre desganat i així el segons remonta al cap d'un hora mes per cansament del primer que per merits propis. I continuem arrastrant-mos,jo un de tants.
Màrrastre perque tinc ganes de jugar, de fer un canyo, un slalom, un passe en llarg o al hueco. ganes de anar-me'n a casa pensant en eixa "juaeta" que m'ha eixit tan be i he marcat o ho ha fet el que el meu equip marcara.
Però fan falta ganes,ganes de passar-ho be. En aixo estic totalment d'acord amb Brigante.Jo ho vec aixi.

Anònim ha dit...

Si he nomenat a Paco i al Bena ha segut perque veig que realment són els dos que difereixen de la resta, un perque va sobrat i l'altre, tu Bena, perque pense que realment no és que et falten ganes, sino que com tu dius, dones el que tens, i al que fa això no se'l pot demanar més.

Anònim ha dit...

Bé, a mi aviseu-me per saber si tinc que apuntar-me als veteranos de bàsket.

Per cert ... quan li he dit a la dona que ja tenia ganes de tornar a pujar a jugar, quasi m'arranca el cap de la bescollada que m'ha pegat.

I és que a mi, almenys, si m'agrada pujar a jugar , bé hi ha vegades que només puge a córrer (el que puc), pero també em val ;)

Anònim ha dit...

Porte tota la setmana sense poder vore el blog i estic tremolant d'emoció. Estic de la banda del xals, falta un poc de tensió deixant de banda la diferència de calitats futbolístiques.
Per cert, tindrem que canviar el nom del bloc, jo propose:
1- diario de juguetones
2- pelotas, hombres y viceversa
3- la máquina de la verdad

Anònim ha dit...

a la vista dels comentaris tinc por per per al partidet d'este cap de setmana. He d'anar a ca david a comprar unes canelleres?