dilluns, 16 de febrer del 2009

Turno de réplicas

“I si he "criticat" el teu germà i crec que l'únic que ho ha fet he segut jo, pense i espere que ell haja entés les meues crítiques com el que són i en la mesura que li corresponen o no.”
Jardiel Poncela.

Un nom perfecte per a un arbitre, vive Dios.
Les he entés Peuets. I has sigut molt VALENT obrint-te. Sols una coseta, si pitares en un camp on els espectadors foren clons meus, passarien principalment dos coses:
1. La mitjana de qualitat tècnica en la graderia superaria la del camp de futbol. Especialment en un partit amb Careto i Del Horno Fons Meló.
2. S´escoltarien càntics com este...



Pel que fa a la crònica, ni José Juan en el Levante-EMV.
Descendència? Tranquils amb un com jo ja en teniu prou.
A més, va ser una escapada espiritual, de contemplació.. eixe estar davant d´un quadre del Greco i dir.. el Greco, Theotokopulos.. ahí està, mira-lo.. mmm bonico, el Greco.. llegint panfletet d´explicació.. 5 minuts i et preguntes ja estarà bé o hauria d´estar més rato.. és del Greco mira i sense calcar, quin artistazo mentres penses, ara on estiguen “las Grecas”...



Quin desfile este dissabte! Cadeno? Sóc dels pocs privilegiats que va assistir a la gènesi d´eixe gran davanter que és hui. Com oblidar “la rebelión de Ondara” on va forçar a Cunyat a posar-lo de davanter perquè de lateral s´estava perdent. Gràcies Cunyat. (Segur que si el senyor JB Mafé ho llig, ho pot confirmar).
Cadeno, Cándido.. també he tingut el privilegi de compartir vestidor amb ell. Sr. President si em convoca no el defraudaré. Jo he sigut sempre de Jaque Mate Pastor (Laparra) encara que m´adapte prou bé a totes les tàctiques. De tota manera sempre he sigut més de dames (ma huelo em deixava guanyar). Per a que es senta com en casa li hem posat un tauleret al bloc.


No s´enganyeu ací el comun denominador máximo i el mínimo comun múltiplo en els equips guanyadors he sigut jo. Sóc com Angulo. Jugador criticat però imprescindible. Eixe que es troba a faltar quan no està i que es tritura quan juga.. però quan es retire diran.. campió de lliga, copa, uefa, subcampió Champions...otia.. Eixe és el palmarés d´Angulo!!!
Com ell sempre m´he rodejat dels millors.. i de tots s´aprén.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per favor, que no es torne a nomenar el tema que ja cansa!!!