dimarts, 22 de juny del 2010

Derrota útil

Tot camí té pedres i amb esta era precís entropessar.





Què volia demostrar amb esta pèrdua? Bé, que no es pot fer la funció de 5 soldats de colp. El recluta Xapulino s’ha extralimitat. En el set de Nadal haguera guanyat els centimets que tocaven i feina feta, però no, ell es pensava que podia fer més, que matava al seu i als dels altres quatre. No, no sóc Chuck Norris. I això és important que ho tinguem tots en compte: CHUCK NORRIS SOLS HI HA UN.

Altra cosa, mai feu cas a la premsa. On està el TONGAZO?

Ara sí, 22/06/2010 COMENÇA EL PROJECTE K… a partir d’ARA tot verdet.

2 comentaris:

jj ha dit...

Acabe de vore que dels 10 últims posts, 8 són meus!

Vaig a parar una temporadeta.

Abans vaig a fer una prova d'audiència:

He estat pensant que en definitiva açò del Projecte K és una parida més de les moltes que m'invente i crec que en definitiva el que denota és un excés d'oci i al temps una falta d'imaginació i gràcia alarmants. Per això he pensat que si durant els pròxims DOS DIES, tu amic chuaoret del bwin, no em contestes, entendré que em cedeixes els teus 20 euros per a que puga fer el curs "TU BLOG, UN TRUÑO COMO UN PUÑO?" a la UPV, amb la intenció, clar està, de dinamitzar-lo i poder disfrutar tots més d'ell.
A més es fareu càrrec de les despeses del transport i menjars que vos giraré, en el seu moment, al compte que encara guarde de totes les vostres bodes.

Unknown ha dit...

These lv
are continued abiding. You will accept to absorb your money already for purchasing these louis vuitton
. You can accumulate on abacus added Louis vuitton bags
, accouterment you added appearance and fashionably advised louis vuitton handbags
.