dimarts, 29 de juny del 2010

TARDIDO I TARZAN: TARDIDOS PER A SEMPRE

Migueli volverá al área técnica culé

Martí Perarnau

El mítico ‘Tarzán’ Migueli volverá al club de la mano de Sandro Rosell. El ex jugador dejó ayer su cargo como asesor deportivo del Crevillente Deportivo para formar parte del área técnica del club blaugrana.

"Tarzán" comptarà amb un ajudant de luxe: el seu amic TARDIDO. Aquests dos tècnics barcelonistes volen reforçar la plantilla de Josep Guardiola. I, podrien estar meditant una cessió d'IBRA a l'Associació de Veïns, sempre que aquests venguen al FC Barcelona el seu jugador estrella: XAPUL

Així doncs, el president del FC Barcelona, Sandro Rosell veu realitzat un dels seus somnis: AJUNTAR una altra vegada aquests dos barcelonistes després de la seva última trobada a MERCADONA


MIGUELI O MORT

3 comentaris:

Xapul ha dit...

Tardido, és una llàstima però ja tinc representant, no puc dir res més sense el seu permís. Simplement dir-te que està començant i que em va demanar com a favor que el deixara que em representara per començar a obrir-se camí.
Altra cosa, jo crec que hauries de preguntar-li a la resta de l'equip si estarien d'acord amb el canvi. Amb Ibra l'Associació perdria potencial.
Migueli, asesor deportivo del Crevillente.. i se'n va al Barça?? Buf, de vegades no entens les decisions de les persones.

Pere ha dit...

Porte tot el dia passejant-me per tots els Mercadones de BCN esperant trobar-me a Tarzan-Migueli darrere el passadis dels congelats i poder dir-li:
Ie! Jo sóc amic de Tardido!

MERCADONA ha dit...

Gran Pere...continua buscant que el TROBARÀS!

MERCADONA O MORT