diumenge, 27 de juny del 2010

Jornada 3 i resultat quiniela














En la QUINIELA, amics chuaorets, aneu preparant 10 europeos pal Prim.

En el FANTÀSMIC, Gran Prim (ens pelarà a tots??) però el Monstruoso aguanta. Recordeu que per a quarts ja es poden fer canvis.

Si vos pareix, i amb el permís del comuniante al que li robarem uns minutets de protagonisme, podríem fer l'entrega de trofeus de la Fantàsmica i els pagaments del Mundial el dia de la despedida de Pere. Faltarà gent: Manolet, Mostaxet, Kikiu, Burruchaga, Sparrow, Tennisboy, Cunyat... però sembla que serà el dia que més gent podrem coincidir, no?

14 comentaris:

DIJOUS ha dit...

senyor xapul, per què no fem el sopar en dijous?

L'1 o el 8 de juliol...així, els casats tenen una excusa per eixir de casa.

DIJOUS O MORT

BU ha dit...

no crec que gent com burruchaga o altres que entraren més tard a la lliga tinguen que cotitzar igual... que vos sembla?

BU BU ha dit...

BIG GERMANY!!!! VIXCA GANDALF!!!

BUUUU ha dit...

m'alce de la siesta i ja he fet 2 comentaris... sóc la polla. ..


BUDS O MORT!!!

Com si voleu fer-lo en dilluns... ha dit...

Mana el agraciado.

SOLIDARITAT AMB XAPUL ha dit...

Home, ací hi ha un "desgraciado" que està trencant-se les banyes per veure quan fem el sopar...

DESGRACIADO O MORT

Xapul ha dit...

Home, principalment hi ha dos "desgraciados": l'artista sense coronar i el que te l'stock a la tenda...Pel que a mi respecta crec que el meu cuerpo danone podrà suportar el que ens botem algun sopar, tinc reserves.

No sóc xat ha dit...

No tinc xat.

PNK ha dit...

El sopar el fa Manetes?

la veïna del vostre amic ha dit...

Sí, sí...que MANETES cuina bé l'arròs a banda.

Jo també crec que lo de la Langa és una canallà ha dit...

Una pregunta local: està convidat Langa al sopar?

a_LANGA_ndola ha dit...

Crec que no està convidat ni al sopar de quintos del 76 de l'Alfandech.

Un ramat de perxes no compensen ha dit...

I el seu compadre Xapul no ha agafat el telèfon i l'ha fet partícip de tan magne esdeveniment? Ara sí: creu i ratlla.

Amnistia per a Xapul ha dit...

Per què insistiu "alimanyes"? L'afectat ja em va perdonar.
Li faré vore al meu amic Raül quina classe de gentola sou.