divendres, 25 de juny del 2010

LA VERTADERA ROJA



Doncs sí, UNGLETERS: aquesta és la vertadera campiona! La roja que va meravellar la ZONA DE GANDIA la temporada 1986/1987.

Aquest equip, dirigit per un reconegut periodista local i un gran pizzer local, va aconseguir guanyar un títol importantíssim. I aquestos jugadors van passar a formar part de la història de la UD Tavernes.

No obstant això, després de veure els gran jugadors locals que tenia aquest equip, faig una reflexió: Com de ROÏNS serien els altres equips? Si el nostre estava format per:

LANGA, ESPÍ, CASPARRA, JAIRO, CLAR, TERRE, ESCRI, CADENO, PERE, FERRO
ARTURO, JAVI, RAÜL,JUANÍN,CARLOS,BURGOS,COMPANY, EL GRAN BO, JUANVI, CANDI... i l'estrella de l'equip, el jugador mediàtic, el jugador que tenia més futur: LOÍS

9 comentaris:

Anònim ha dit...

El cartell de "Campeón" també és obra d'un artista local, vitat?

Quina llàstima això de Loís. Jo l'he seguit des de ben menudet i el xicon apuntava maneres. Si no li haguera tirat punyà a Puret, aquest l'hauria guiat a l'estrellato. Es rumorejava que volia col·locar-lo al Benifairó, però que problemes amb la comissió (fallera) del traspàs frustrà l'operació (de cames).

Per cert, demà hi ha pavelló?

Superagent K9 ha dit...

Eres poc uai.

Buf! ha dit...

D'eixe equip "campeó" ixen fins a 5 jugadors de les 24h d'estes festes! Tardiu enguany no perdem ni el primer partit.

On està Navas? ha dit...

Convoquem? Con boquem?

Polleria Pepita ha dit...

Després de l'erforç econòmic que vam fer per patrocinar aquelles samarretes, el millor jugador de l'equip va tapar a post-a el nostre cartell.

Polleria Pepita o Mort!

Demà... ha dit...

sabrem si podem anar al tennis. Peuets i uebs informaran pel matí.

LA SARPETA RUBIA ha dit...

Evidentment, com digueu, la saeta rubia del lateral esquerrE de l'equip, o siga Jo mismo, estava en negociacions amb alevins d'altres equips i renegociant contractes d'imatge i marques esportives, és per eixa la raó que el meu cap d'imatge em va comunicar la impossibilitat de mostrar tan efusivament, com fa el bò d'Arturito, l'emblema de POLLERIA PEPITA... I encara que no es veu bé, el responsable del material o siga, el gran Florencio, em va cobrir la marca de les botes, en aquell moment portava PATRICK, degut a estar negociant amb MARCOS...
Uns qüants anys després, continue buscant l'esport que em tire a la fama... aquesta vesprada no podré assistir al futbet, degut als següents problemes.
- No he renegociat encara amb la nova marca de cadires de rodes...
- Segons EL DEIVIT, ADIDAS, està fent unes sabatilles espAcials per a mí...
- El meu entrenador personal, m'ha comentat que sería contraproduent, a una setmana del debut a les curses (GRAN MARATHON POPULAR CIUDAD DE XERESA), que jugués a futbet... Jo ja li he dit que qüassi sense correr, puc fer el mateix paper que la resta, però així i tot m'ho ha desaconsellat.
En fí, ho deixarem per més endavant...
Disfruteu aquesta tarda, no s'enfadeu que continuareu seguent igual de roíns, i si cal donar-li una mica més de calitat, poseu una cadira al mig de la pista... que segur que corre més que Xapul.

EL PORTER DE L'EQUIP ha dit...

ieeeeee, xapul: veus com la nostra amistat té uns lligams tant escolars com futbolístics...encara em pregunte per què ho vas fer.

LANGA O MORT

Jo també crec que lo de la Langa és una canallà ha dit...

Burgos apareixia per la banda cantant el Màgic Tour? "Màaaaaaaagic. S'enceta el Màgic Tour..."