dimarts, 15 de desembre del 2009

On és Brigante??


18 comentaris:

Bertín Osborne ha dit...

Si os digo dónde está que me dáis?

Bertín OsPone ha dit...

1 American dollar
i si trobeu a Ditflac, another one, i si aconseguiu que parle algú que no siga del Sanedrín del Bar Ferro another one.

$3!!!!

Brigante Vs Bonico ha dit...

Algú a banda d´un servidor va sentir a Brigante comentant el match?? Jo no recorde res paregut des de Fernandu buscant al degollat allà per les fontetes de cantus(absolutament incomparable)

Miembro del Sanedrín ha dit...

Desgraciadament no vàrem tenir eixe plaer.
Diuen que el DVD de la gravació de canal 9 s´està convertint en el regal "estrella" d´estos nadals.

Albiol ha dit...

Espectacular!! minut 2 de partit, sense exagerar... Brigante: Com està dominant el valencia... xe, pasa-la... jo ploraaava!!..

Alfaro ha dit...

Res comparat com el duet Picornell-Paco Christmas...

Per cert, pareix ser que'l major de la saga dels "deBur" ja ha donat senyals de vida....
Sr. Alex, que no s'escape!!!

Anem sumant... ha dit...

Benvingut Burruchaga.
Brigante recupera´t!!
deBur quan vullgues...

No ho havíem vist!! ha dit...

CALDERÉ FOR EVER ha dit...

Bona vesprada a tots els grans personatges presents per ací. M'ha portat unes quantes setmanes entendre el funcionament d'un blog, però crec que per fi ho he aconsseguit.
M'ha sorprés trobar-me un padrastre meu i més encara una foto meua. Malgrat que estic considerant denunciar la vulneració dels meus drets fonamentals davant de Paquito Camps -gran defensor de les causes perdudes-, m'han agradat els comentaris emesos pels personajillos blogueros -encara que no en reconec a cap-. Tindreu notícies del meu advocat pròximament. ¡Se os va a caer el pelo, graciosillos!!
Confirme els rumors i demane al Horacio del blog -l'encarregat de gestionar la LFM- que em done d'alta en este grup o com es diga. El NIE del meu super equip és 03470181.
Per cert, pel que m'han dit, ja he batit un récord. La primera jornada que vaig participar (la 12ª) vaig aconsseguir 49 punts I AIXÒ QUE NO EM VAN JUGAR 2 JUGADORS!!! Em pense jo que no hi ha massa nivell per ací!!! Cagüen la ley
Raúl "Calderé" Burgos


Ja estàs convidat!
Aniràs coneixent els personatges..
Actualitzarem el rècord.. de tota manera si tens algun dubte en les alineacions, no deixes de preguntar-li a la SARPA PASTORiza. Es el Gurú.

Alex ha dit...

Cal que acceptes la invitació entrant amb el teu usuari de la LFM i anant a "peñas".
Per a fer entrades al blog pregunta-li a Mostaxet.. sol cal que deixes el mail per ací després.
Benvingut.
(Otia si Alex sólo hablaba castellano.. ya se me está pegando este dialecto provinciano)

BURRUCHAGA ha dit...

Moltes gràcies. Ja he acceptat la invitació. El meu mail de google es: seronda@seronda-juridico.com.

A vore si vaig aclarint-me un poc per ací. El meu germà ja m'ha anant identificat el nicks que utilitzeu perquè no vos coneguen.

Salut!!!

El Sr. Google ha dit...

Sr. Burruchaga, desde cuando un mail de google, termina en seronda-juridico.com????
Esto qué es para meternos miedo en el cuerpo????
Empezamos bien...

Bu ha dit...

Sr Burruchaga, sàpiga que los creadores de Go-ogle son amics nostres i en qualsevol moment li poden denegar l'acces com vaja faltant-los el respete, mire si no la primera entrega de H.

Xapul ha dit...

Esta setmana açò ha estat prou mort. Es veu que esteu en els laboratoris a tota màquina per traure la fòrmula per agafar als Xapulines i els UEBS.. no perdeu el temps (res a fer) i escriviu més!!!
Burruchaga.. llàstima que hages arribat tard, ací no hi ha emoció.

LA SENSACIÓN DE TARDIDO ha dit...

Xapulín, ja sóc aquí... ni Burruchaga ni hòsties. La "sensasión d'aquí" és que estàs cagadet...

TARDIDO O MORT

Don Paco ha dit...

El Xapulín Colorado ara ja inclou al Uebs a les seues vacilades. Fa olor de merda, algú està cagat.

de carreró ha dit...

Amic Don Paco, tu eres de Polop o Benejúzar?

ARTURO PRIM ha dit...

ja deia jo que per ací feia pudor, pensava que era l'alé dels perseguidors del xapulin, però resulta que està cagadet de por i "se ha ido por la pata abajo".
Per cert no conteu amb mi per aquest dissabte

Manel Fuentes, El Jan, La Sarpa i más duéndes del lugar... ha dit...

... i es feixen les 3, les 4, les 5 i fins l'hora de tancar, i el meu bon amic JAN no va apareixer pel seu local "privilege" de nom LUZ DE GAS... eixa nit no varem tastar el "catalanitzat" Moët Chandon, ni tampoc ningún pur, regal del MI COMANDANTE Fidel "El Chori" Castro, cap a l'hora de tancar, va sonar el telèfon i com no, era el meu bon amic, des d'Abu Dhabi on avuí el Sarpa, ai no, el Barça és pot proclamar XAMPINYÒ DEL MUNDO MUNDIAL.
PU LU TAN aquesta tarda ens quedarem a la Tribuna i vorem el Sarpa, que diga Barça...
i ara vaig a pels canvis... Agafaré 6 jugadors del Mandril i 5 del Falència, i continuarem destroçant equips. Per cert, El brujo Pepe, que li va fer BUDÚ a Cri i ano Renaldo, no és altre que EL MINI-SARPA... Xapul, el teu ninotet plé d'agulles ja va funcionar la setmana pasada, no notares ninguna punxaeta als "collonets", doncs aquest cap de setmana igual sientes un fuerte escozor por el rectusssss.
Per cert, tinc mes ninotes a punt... aneu posant-se tots WASELIN que l'agulleta mes grosa ja sabeu per on va.
Salut...
Sr. Burgos... No vengas con aires de grandeza, que aquí los aires de grandeza los puse Yo y mira ahora dónde estoy clasificado... Por sierto, soy uno de la foto y no engullo miles de litros de Servasa.