dissabte, 12 de desembre del 2009

Possible fitxatge al mercat d'hivern: Raul de Bur


Notícia d'última hora. 14.13 am
Han arribat rumors a la redacció del nostre blog referent a un posible fitxatge del mític "centrocampista", com diria Roberto Gil (que en pau descanse!) , Raul de Bur.
Segons fonts oficials, el fitxatge està a punt de quallar però encara falten uns "flecos", que no "flequillos", per a poder tancar la primera incorporació del mercat d'hivern a la nostra LFM.
Agrairíem a l'organització que fera tot el possible per a intervindre i deixar "sanjat", com diria Salvador Gónzalez Marco, més conegut com "Voro", el fitxatge del crack.

11 comentaris:

Alfredo ha dit...

Carles Naval, Calderé i Medieta (Paris, 17 de Maig 2006)

Brian laudrUp ha dit...

Sempre he tingut debilitat per aquest jugador, jugar i fer futbol amb ell sempre a sigut un plaer. Si no el podem tenir al Maracaná del lago Azul al menys seria una gran noticia tenir-lo con Coach a la nostra LFM. Que prompte es concrete el fixatge.

Roberto Gil ha dit...

Xe mostachito, ¿cómo que "en pau descanse"? Me acabo de buscar en google por si estaba muerto y acabo de ver que estuve presentando un cómic del Valencia hace un par de días. Qué susto!!!
¿Tu hermano es el que lleva la zamarra de Steve Archibald? Si quiere participar en la LFM que deje el NIE de su equipo por aquí.. yo hablaré con Álex. Para coger a Tardido le sobra tiempo aún.

Funeraria Germans Ronda ha dit...

Si no era Roberto Gil... quí era?

Paco Nadal ha dit...

Hi ha gent que mos vol enterrar massa prompte però no podran en mosatros!!
Roberto, t'enrecordes del partit Deportiu-Les Palmes? Quina mariscà mos vam fotre!

Canal 9 ha dit...

Demanem disculpes per l'errada però la informació ha sigut filtrada (in)voluntariament desde el nostre centre de dades.
Llarga vida a Roberto!

Xapul Credibilitat ha dit...

Bé comença este Mostaxet! Manipulaor.. seràs benvingut doncs a este bloc de FarÇants.
Roberto t´estime.

Xavier Alberola ha dit...

Roberto forever!

K76 esta setmana se'n ix! (alguna setmana hauré d'acertar) ha dit...

No sé si jugaré però si va Mostatxet m'aproparé a vore-vos.

Paco Real (de quinzet) ha dit...

El que s'ha mort soc jo

CALDERÉ FOR EVER ha dit...

Bona vesprada a tots els grans personatges presents per ací. M'ha portat unes quantes setmanes entendre el funcionament d'un blog, però crec que per fi ho he aconsseguit.
M'ha sorprés trobar-me un padrastre meu i més encara una foto meua. Malgrat que estic considerant denunciar la vulneració dels meus drets fonamentals davant de Paquito Camps -gran defensor de les causes perdudes-, m'han agradat els comentaris emesos pels personajillos blogueros -encara que no en reconec a cap-. Tindreu notícies del meu advocat pròximament. ¡Se os va a caer el pelo, graciosillos!!
Confirme els rumors i demane al Horacio del blog -l'encarregat de gestionar la LFM- que em done d'alta en este grup o com es diga. El NIE del meu super equip és 03470181.
Per cert, pel que m'han dit, ja he batit un récord. La primera jornada que vaig participar (la 12ª) vaig aconsseguir 49 punts I AIXÒ QUE NO EM VAN JUGAR 2 JUGADORS!!! Em pense jo que no hi ha massa nivell per ací!!! Cagüen la ley
Raúl "Calderé" Burgos