diumenge, 16 de maig del 2010

Campionat per a Uebs

Primer enhorabona als aficionats Blaugranes en els que jo poc a poc m'incloc.
Després al discurs
Benvolguts companys de Bloc, gràcies per les vostres futures felicitacions, no les valen, he d'agraïr al meu rival (que no únic) més ferm i perserver que has sigut el primer en felicitarme.
Les puntacions no crec que canvien la meua impressió de sentir-me guanyador, per tant per no fer-me de pregar dien que encara falten les puntuacions, tor-ne a donar les gràcies a tots els que han lluitat amb mí fins el final i també aquells que ho han deixat al principi, aquets últims únicament els suggerisc que en les properes edicions no ho deixen tan acceleradament.
Per anar finalitzant he de reconeixer que en les darreres jornades m'he fet un poc conservador, per mantenir la distància guanyada a pols jornada rere jornada, però no ha sigut el meu signe en la LFM, tampoc tinc l'eloqüència, ni la poesia, ni la finura, ni l'excesivisme que hagueren tingut altres guanyadors, però ells no ho són i jo sí. Se que és una lliga de merda en un bloc d'amics, com la merda de campionat de fútbol platja que vam guanyar, però també se els excels Subcampinats que vam obtindre i jo de tant en tant algun campionat em ve bé (trànquils no he deixat prenyada a ninguna dona) preferesc encara que siga de merda per alguns, per a mí no, que l'he guanyat encara que no he sigut un valent al final, però he guanyat.

L'any vinent espere la vostra participació si teniu ous es clar, l'equip Uebs els té.



1 comentari:

BURRUCHAGA ha dit...

Felicitats Uebón!! Eres el just guanyador d'aquesta lligueta, però t'has quedat curt amb el tamany de les parts virils!!!