divendres, 28 de maig del 2010

"Louis" Moranis sempre alerta a "Cazafantasmas"

Hi ha 2 escenes

6 comentaris:

El filldeputisme és un humanisme ha dit...

Quan Luisi Moranis va trobar avío, Yesviatge Nosaltrestosee va deixar de patir.

Recomendar AP es de ser HP ha dit...

JJ: s'accepten peticions? És que jo voldria que penjares a Gordo Cabrón fent un "zurullo que ahogaría a una mula". Seria possible? I que després es rebolcàreu per la merda tu i el teu company de pis, el de la 'meleneta', el xuplonet que no amollava la pilota ni a la de tres en el campionat del Poli, el que es va fer, segons tu, un fart de riure amb 'Agustín Poderes' (de Ford Sierra). "Ie, heu d'anar a vore-la: en la vida m'he rist(o) (Stoichkov) tant". Seràs humanista...

Fransu ha dit...

Xe, vaig a fer un post(re). Com jo no vos entenc, segurament a mi no m'entendreu tampoc.

Fransu ha dit...

Cony, ara ho he entés!

Amic oient ha dit...

Més que peticions el que demanaria és que foren vostés els que postejaren. De tota manera comentar-li que per supost que Austin Powers tindrà el seu espai, la dificultat serà triar una escena.
Tota la pel·lícula és canella fina.

RICKI ha dit...

El Padastre més ràpid de la historia o com passar de la gloria a les profunditats del cinema més populista (amb una infancia marcada per pelis com Jou contra el volcan, a tortas con los vecinos, noches de harlem, etc y més recentment la última versió de Robin Hood (o millor dir ROBO Hood), em considere un expert). Si s' accepten peticions; Papa piquillo.
P. D: Espere no haver sigut massa dur.