dilluns, 3 de maig del 2010

You are my men (Homenatge sense mariconades, als Sinpa i altres Conpa)

Si jo vull uns amics
vosaltres hi sereu
i si vull una altra classe d'amistat
preguntareu quina
Si vull un pare
vosaltres m'aconsellareu
i si vull donar-vos un cop
aguantareu drets
You are my men

Si vull una colla per bregar-se
vosaltres hi sereu
i si vull un metge
curareu les ferides
si vull un conductor
vosaltres m'hi dureu
i si vull fer una cursa
cavalcareu amb mi
you are my men

Ah, la lluna és brillant
el temps és canviant
la bèstia vol rodar
he caminat en somnis
i encara no he arribat
però vos tinc a vosaltres
un home no pot tindre millors companys
que alguns de vosaltres
mentre es tanquen els palaus
i Cocketa juga als daus
la nit avança sense pressa
voleu unes Buds
el Baso vol tocar
no pot ni parlar
you are my men

Si vull dormir
mentre viatgem en cotxe
deixareu que ronque
I si necessite ajuda
en alguna cosa
m'acompanyareu on siga
I sí solament necessite un consell
caminareu amb mi per donar-me'l
per qualsevol sender
you are my men

Si jo vull uns amics
vosaltres hi sereu
i si vull una altra classe d'amistat
preguntareu quina

8 comentaris:

Xapul emocionat ha dit...

Ja té música eixa lletra?

Peu d'angelet ha dit...

Inspirada en I'm your man de Leonard Cohen.

FC CROMANYÓ ha dit...

Buds, rodar, bèstia...Evidentment, ets un dels nostres: CROMANYÓ

"Homínid avantpassat de l'home modern..."


CROMANYÓ O MORT

la gallina de piel ha dit...

encara hi han persones amb emocions que de cop i volta et fan aborronar.
MOLT GRAN AMIC.
Que sapigues que vages on vages ahí estarem.

La mare del xiquet ha dit...

Artista, que eres un artista!

Pa ha dit...

Qui són els sinpa? Sin Papeles, Sin Pagar, Sin Pacos, Sin petos, Sin Palos, Sin Pitos...

L'infern o ca la pelicana ha dit...

Són els Sin Putas...

ESGARRIFONAT ha dit...

t' Ha faltat dir; Si necesite que m'aconsellen al BWIN...Asgarrifonat, estic asgarrifonat!!!