dilluns, 10 de maig del 2010

The Damned United

- Hem d'anar a vore-la. Pareix sér que és bona.
Això em digué un dia de gener l'ex-ungletaire Brigante, i nou-xat-ungletaire Anonxxxx. Com tantes de les seues recomanacions, al final no anàrem a vore-la, però jo vaig prendre nota i quan vaig poder la vaig downloadejar.
Durant estos dies que he estat solet i he pogut vore algunes peliculetes amb tranquilitat, finalment l'he vista. I no m'ha decebut. Bé, si sóc sincer l'unic que m'ha decebut és que amb eixe títol no es tracta de la història d'un equip de futbol format per zombies, que com sabeu tant m'agraden, les històries, no els zombies (bé els zombies una miqueta també).
En realitat és la història de l'entrenador britànic Brian Clough, entre el '65 i el '75 més o menys i el seu ascens vertiginós des de la cua de la segona divisió fins a primera. I no vos dic més.
A vosaltres, amants del futbol, estic segur que vos agradarà. No és un supermegapeliculón com The Flinstones o Aquí huele a muerto, però estic segur que vos tocarà la fibra. Per cert, com a totes les películes estrangeres, és recomanable vore-la en VOS. Jo l'he vista doblada però estic segur que en versió original serà millor. (He posat el trailer però no es veu tot. Li falta un troç a la dreta!).

1 comentari:

MU ha dit...

Ja la tinc en la cua.