diumenge, 24 de gener del 2010

Després del lamentable joc de cries entre Bononad i Benavent, i més quan la cosa no s'ha pogut solucionar ni parlant cara a cara, he de dir que em pareix, sobre tot, una falta de respecte GRAN al nostre creador JJ Xap i des d'ara mateix, seré una cria més i declare la meua ENEMISTAT TOTAL amb aquests dos personatges si no canvien d'actitud. No vull saber res de vosaltres, com diu el refrany, "ni verte ni que me escribas".
Si el sr. Xap va fer, i continua fent, l'esforç de fer açò per a que, els que vulguérem estiguérem en contacte, torne a dir que suposa una falta de respecte gran a ell, per eixe motiu, i a la resta també. Tots cometem errors i que els vostres, que per a mi ho són, un per cansino (i no enfambrado) i l'altre per censor i els dos per torpes i cabuts, hagen desembocat en açò em fa preguntar-me que pensarien eixos dos amiguets que celebraven la parada d'un penal perdent 5-1 mentre el monjo es feia malbé la gola a la banda. Tal vegada no eren tan amiguets.

En tot cas Xap, jo no te fallaré, ni encara que et trobe al llit amb ma mare, i pense que uns quants més dels que estem ací tampoc. I si algun dia tinc algun problema amb algú simplement no comentaré els seus posts i ja està.

I si, he dormit 4 hores i mitja.

12 comentaris:

Pero esto..pero esto qué es?? ha dit...

Ie, què s'heu fet esta nit??

Abans que res lo més important, Peuets quin és el mòbil de ta mare?

Sé'n va Bu també? I la resta Piececitos dius que em donen suport? Merda! jo que volia carregar-me també a Uebs i ser LÍDER!!... a vore: Juanito CABRÓN fuera de este blog!! No en tens cap altre on pugues apuntar-te?? "ungles en el tauler (d'escacs) o algo així...FUERA!!!!!!
(ara a esperar a vore si hi ha sort)

Sincerament em pareix tan increïble tot el que està passant que vull pensar que és un "calentó" del que tots alguna vegada hem tingut i no passarà d'ahí.
Ara, he de reconèixer que s'ha d'estar molt ofés per a deixar de jugar i participar en un lloc on realment s'estava tan a gust.
És evident que m'agrada vore com la gent participa i em fot MOLT vore com se la llarguen, però crec que les persones que han decidit anar-se'n també deuen estar un poc fotudes perquè és innegable que també s'ho passaven bé. Diuen que en el pecado va la penitencia, no?

Per la meua part, i em prenc una xicoteta llibertat (espere que no faça que se n'aneu més del bloc), vaig a tornar a convidar a la penya del joc a BRIGANTES, BU, TENNISBOY i CUNYAT i tractar que siga tot igual que abans. Jo crec que això significa una cessió per una banda.. perquè sincerament dóna ganes d'ignorar-los, però no m'apetix. Si sou dignes d'este bloc i sabeu tragar-se l'orgull (que tots en tenim) acceptareu i per mi almenys "tema zanjado". Si no ho feu (BRIGANTE I BU, tennisboy i cunyat no sé qui són), res, es feu un diari a internet i es llegiu a vosaltres mateixos tots els dies, així no s'enfadareu.
Feu el que cregueu.
(Tennisboy i Cunyat, és una mesura provisional, si el Santiaguín decidix altra vegada l'execució.. "al tercer día resucitó (resucitaron) pero el Santiaguín se lo volvió a cargar"

again... ha dit...

Tenisboy i Cunyat ja estan convidats.
Bu i Brigantes el vostre NIE no el tinc.. passeu-lo per ací mateix o me l'envieu al mòbil.

K76 amb la seua California X2 donant una volta de campana pel Lago Azul ha dit...

Xapul, Xapul, que no saps que hi ha cabudets, cabuts i supermegacabuts i el senyor PB (Pedrito, no Paco Burgos) es d'aquestos últims. Em sembla a mi que amb eixe no podràs.

K76 amb la seua California X2 donant una volta de campana pel camí de Baladre ha dit...

I lo curiós del cas és que estic segur de que el puto Tenisboy no és cap dels dos.

TARDIDUS ha dit...

"quae uncis sunt unguibus, ne nutrias"

Altrament dit: "no cries animals d'UNGLES GANXUDES"

Això és el que, a poc a poc, has criat, Xapul:

Xapul, cabrón, fuera de uñas en balón !!!!!

LA SARPA ha dit...

Benvolguts, tots!!! La veritat és que estic una mica desubicat... No sé que ha passat, ni tan sols sabía que qualsevol pot eliminar el comentari d'altre... Crec que això està malament, ningú deuría tindre eixa capacitat. Per altre costat, sòc un dels que normalment sol anar pel Sanedrín, aquesta nit, es posible i mes, després dels gols d'ALVES, CAPDEVILA, NILMAR... Torne al que deia, si es veritat que el monstre Bu, dona molt de joc al blog i té el meu recolçament, també m'agradaría coneixer certes identitats, però igual no deuríem eliminar a ningú o bé, fer un referendum al blog per la seua expulsió.
Però el que està clar, es que ha d'haber xixa, i qüan mes xixa millor... si no, això pareixerà un soterrament.
Ara La Sarpa calla, però el día que torne a la part captdavantera, tindreu Sarpa pavorrir. Per que és molt dur per a un campió estar on està ara mateix. La meua filosofía es que, el segón és el primer dels perdedors... imagineu-se com em senc.
Per cert, lamente molt no poder anar a jugar a futbet, i em consta que hi ha gent que trova a faltar les meues passades de 90m i balò al peuet... hi ha altres que han fet perdre el temps a tans profesionals com:
PE-PE-PEPITO
PEPE MONJO
ENRIQUE (ROCHA)
CUNYAT
PEPE LA HOSTIA
ETC...
Si ho desitjeu, Jo vos puc aconseguir uns videos, enfocats a benjamins, per tal d'apendre a fer una pasada a dos metres.
SALUT I BON ROTLLO!!!

Que bonica era la meua California i quants disgustos em va donar... ha dit...

"Per que és molt dur per a un campió estar on està ara mateix."
¿Pero tu que has ganado piltrafilla?
A que te borro el comentario...

A les 21:00 Santiaguín ha dit...

Accepteu invitacions si no no eixireu a la classificació de demà.

Bu ha dit...

Ayoze, del mallorca, fins hui 16 partits de 16. Indiscutible. Hui no ha anat ni convocat..Aixo com pot ser? (0)

Fuster..esta clar que en casa no juga mai. El liquidarem (0)

Canales, reserva i el trau a mitat de la segona.

Menos mal que vaig llegar a Pedro, sino ja seria la desfeta.

Els encerts son : Messi, capdevila i Rossi.

ON ESTÀ EIXA CLASSIFICACIO, XAPARRUS? ha dit...

Com tú ja saps.

A PLORAR AL VALLE!!!

LA SARPA: FINS LA VICTÒRIA, SEMPRE!!! ha dit...

Ara t'explique California.
Qüan vas a una cursa i et pregunten:
Quín és el teu objectiu a la cursa? La resposta sempre és GUANYAR. Per que tan sols val la victòria. Altra cosa és que hi haguen 200 tios, que ho facen millor que tú, però sempre els campions van a guanyar. Aquells que diuen que lo important és participar, son uns perdedors per natura...
Espere i confíe que et quede aclarida la filosofía sarparil.
Salut California dreams.

California X2 aka K76 ha dit...

Bla, bla, bla... Sarpita, ¿que has GUANYAT? Per a comparar com et sents ara amb el que sent un campió hauràs de saber el que sent un campió i per això hauràs d'haver segut campió d'alguna cosa, no? Un moment, a les boletes? Ah no, calla.
Com jo vaig guanyar una medalla de fusta pintada de daurat a una carrera de sacs d'un campament dels Juniors (records de part de Marita) puc dir-te que sent un campió es sent una pressió massa gran i no val la pena. Si jo correra en curses la meua filosofia, donat que sé que no vaig a guanyar seria; "gaudeix, no patisques en excés, i supera't a tu mateix, oblida't dels demés".

P.S. I love you.