diumenge, 31 de gener del 2010

Va de bo

Al final hem acordat posar 20€.
Cada setmana un de nosaltres (anirem canviant cada jornada) es jugarà 15 €. Pot fer-ho com vullga: 1 aposta de 15€, 3 de 5€…
Demà al Santiaguín del partit del València me’ls portaran: Peuets, Tardido, Bu, Pimiangu, Prim, Sarpita i els meus que faran ja 140€.
A la resta per si no vos veig vos enviaré via mail el meu número de compte i em feu transferència. Quan els tingam tots faig una transferència a un compte que obriré a Bwin (no cal obrir-mos llibreta) del qual ja vos passaré usuari i password per a quan vos toque jugar i vore en tot moment el seu estat.
Una cosa, no tinc el mail de tots. Si algú que llig açò està interessat en jugar i no li ha arribat el meu correu que em pose als comentaris la seua adreça i li ho envie.

A la dreta he posat un enllaç per a que aneu provant apostes “a la menti”. Fixeu-se que cada partit ofereix la possibilitat de fer fins a 18 apostes diferents que, com molt bé deia Bu, es poden combinar i donar més suc.
FEU PROVES abans de començar.

Vos deixe una arriscada de prova.. però que donaria molta pasta.

2 comentaris:

2/5 en la combinada ha dit...

Lo que diga la rubia.. tu Xap, como eres buena persona, pues no conoces a la rubia...

ueb ha dit...

Ueb no aposta, es concentra i es reserva per a la LFM. Sort a tots.