divendres, 8 de gener del 2010

No Words

Kikiu diu:

Ei vaig jo a fer-li 3 preguntetes: ki es l,alcalde de korbera? kina gestoria es coneguda? kina empresa de transports s,anomena igual ke una falla? si acerta correctament akestes preguntes deu ser de corbera en cas contrari sera un farçant....ai una altra kosa mes, kom s,anomena el director e interventor de korbera del bank de valencia?

¿Dónde puedo buscar yo palabras para esto? En ningún sitio. Mejor una imagen. Esta. Ya sé que acaba de empezar, pero el 2010 ya tiene Mejor Comentario del (d)Año.

9 comentaris:

Tenisboy ha dit...

Leopoldo Hernán (PP)

Lambert Castelló

Vila i honor

No tinc els ahorros en el Banc de Valencia.

Sr. Brigante usted jugaba en el equipo de Pancharro o en el de Mel? No se qui es.

Detective Bu ha dit...

Torne a repetir, este tenisboy pa no seguir-mos molt i tindre molta faena esta molt actiu...MANIFIESTATE !!!!

Man & Fiestensenn ha dit...

No és de Corbera... És Corbella, excel·lent futbetista.

Per cert, si demà juguem, podríem avançar la convocatòria a les 5 de la vesprada, que a les 7 hi ha concert d'Amfaria un Pallot a la Casa de la Cultura. Però a les 5, 5!!

A veure, estaríem disponibles per a eixa hora? Tenisboys, ¡¡MANIFIÉSTENSE!! (BUnavent, prepara un Excel.)

Teniscunyat ha dit...

Eixe Brigante es un farsante.

Pedrito Brigante ha dit...

Ieps, pareu el carro, l'haca i sobretot les calumnies. Ho repetisc: jo, amb la faena que em dóna la gestió del Brigantes (porte dies buscant-li substitut a Portillo, goles a porrillo), la retransmissió dels partits dels dissabtes i l'scouting de joves promeses, JA EN TINC PROU. QUEDA CLARO. Fora (que no fóra; Xals: 'critical day') suplantadors!! Jo sempre firme les meues intervencions.

BU: apunta'n un (nu) per a l'Excel de les 5.

Florin(cio): Em demane secretari tècnic del CARLOS CURLING CLUB.

Bu Content ha dit...

La reaparicio de PA!!!!! Pexino porta taronges deixes de les bones pa celebrar-ho!!!

Xapul ha dit...

Sent causar baixa aquest dissabte i el proper, estic "bajo tratamiento conservador".
Anyway, ja estic "perfilant" l'equip per poder vribar amb el Vila-real-Almeria de la mateixa manera que ho faré el diumenge a les 17:00 amb el València, a les 19:00 en el Mandril i a les 21:00 amb el Farça.
Tardido, podem fer "stage" al bar???

Fan incondicional d'Ivan ha dit...

A les 2:04 encara estàs per ahí? No te'n vas demà a les rebaixes?

Xapulito ha dit...

No, jo sols vaig el primer dia per a fer-me la foto.