dimecres, 6 de gener del 2010

Destapando a Tenisboy

"TENISBOY ha dit...
no volia crear tanta polèmica... sóc de corbera i pugí al vostre club de tenis una vegada o dues... m'he infiltrat al vostre blog encara que últimament ja es clava qualsevol a publicar xorradetes... la meva intenció (ja que tinc molta feina i apenes puc seguir-vos) es guanyar els 6000 euros... i si açò no ocorre, tranquils que no sabreu res mes de mi...adeu...

6 de gener de 2010 9:19 "

Descartats:
-golfos comentaristes de les 6 del matí: Bu, Tardido, K76 i Manetes.
-Xapul: sols m'alce un dia de festa a eixa hora si ha una evacuació per incendis (i quan notara el cul calentet...)

Ja ha arribat l'Internet a Corbera??
No t'enfades home, tan sols volem saber a qui podem maxacar.
Amic farsant o farÇant, dóna més dades sobre la teua vida, obra i miracles o t'ignorarem.

Pròximament anem a per tu, CUNYAT.

16 comentaris:

FCB TARDIDO ha dit...

"sóc de Corbera i pugí... ", va home va, i també cuines bé l'arròs a banda, no?


TARDIDO O MORT

Detective Bu ha dit...

Vols dir que amb la teva intencio de guanyar els 6000 europeos, si els guanyes ens convidaras a tots a una marica' al cayuco???
Xe..si aixo es veritat, pues vine a jugar els dissabtes per la vesprada a futbet al tenis que ara hi tornem a anar...
Pero tambien te digo bakalao que a mi no me la has coloao...no ens seguixes massa dius...clar per aixo entres al blog el dia reis a les 9 del mati...

tu d'on eres?
De Corbera
De Corbera pero d'aon?

Ho enviem la pista ( del lago azul) a fer la ma, o a vore que es lo que passa

Mel ha dit...

Hola:
Sóc Mel, de Cullera, i com vech que els ánimos estan molt caldechats, he dicidit traure'm la careta: jo també sóc un Tenisboy (quines panaderes vos vach pegar, quines lliçons de futbet per al chicon ixe que chuaba de davanter i no baixaba ni pagant-li, ni pegant-li... Sí, ixe de pancheta incipient que parixia menechar tot el cotarro junt a l'altre que cantava òpera... Com li dien?... Pancharro?, Llobarro?, Cagarro?) Bo, dir-vos que jo sóc Cunyat; cunyat de Vicent, el de Sueca, que també puchaba al tenis. Che, què m'han dit, que esteu pensant de fer un club de curling?

KILIAN JORNET ha dit...

GOL DE GUARDADO!!!
MACHO HERCULES, CAMPIÓ COPA REI

Xaparro ha dit...

Sr.Gibson,
No vaig a mentar a la seua puta mare per respecte, em pilla a més en mal moment, Sarpita m'acaba de trucar per a vore si havia vist el 2n del Depor.. com es preocupen alguns, sí, Loís, ja tinc la TDT.
Sols dir-li que aquell Pancharro ja és història, si el veguera ara no el coneixeria, està finet com un ciclista abans de l´etapa reina. Precissament eixa falta de greix li ha provocat un lesió muscular que el tindrà allunyat del terreny de joc unes 3 setmanetes (ix Vicente!!!! serà una senyal?)
GOOOOOOOOOOOOL, vamos, vamos..
Estic prenent mesures, ja m'he menjat mig roscó.
Si voleu podeu jugar al curling amb mi.

Roberto "Molly" Malone ha dit...

Això no s'ho traga ni Amber Lynn.

Barbe ha dit...

hola, soc Barbe, desde Sueca ajajaj..com vos he enganyat a tots !!!

Ximo el dels recreatius ha dit...

On tens la definitiva?
S'agafa abans a un mentirós que a mi.

Los 3 del basket... ha dit...

Barbe, lo teu es pegar voltetes a la vora del camp nou, i de nit!!!
Xatoooooo, comeme el gato!!!

Este bloque está ya muy petao ha dit...

I'm lost, little girl.

Anònim ha dit...

be, definitivament Tenisboy es Paco..

UU ha dit...

Tenisboy es Fernandu...

Tenís del Mono ha dit...

Tenisboy és Paco... I Buck és Tenisdog. O és Plató?

Paco ha dit...

Si mañana hay partido, al Tenis-voi.

kikiu ha dit...

Ei vaig jo a fer-li 3 preguntetes: ki es l,alcalde de korbera? kina gestoria es coneguda? kina empresa de transports s,anomena igual ke una falla? si acerta correctament akestes preguntes deu ser de corbera en cas contrari sera un farçant....ai una altra kosa mes, kom s,anomena el director e interventor de korbera del bank de valencia?

Estás rodeado ha dit...

Sal con las manos en alto