diumenge, 17 de gener del 2010

Sense falta demà m'apunte a




i








13 comentaris:

rellotge de la plaça d'espanya ha dit...

Sempre fas les entrades a les 5:56, jo no se perque sera.

Fora de joc ha dit...

I´m smoking... What is this?? Help.

Xapul lo juega todo (penosamente, CR9 pufo) ha dit...

Arribe a "cornetes i tambors" "al pexino".. però el fumboliste no sé que fa ahí.

Una retirada a tiempo es una victoria ha dit...

no, jo i no vullc apretar tampoc...

Anònim ha dit...

El petxino deixa el futbol i es passa a les cornetes i els tambors

geroglífics a mi ha dit...

Cornetes i tambors = banda al manyo.
P implica q

"Porte" "al Pexino" a "la banda al manyo"

Don Antonio el mestre de Xals ha dit...

El que vol dir el meu exalumne és que el seus equips (K76 i el d'ahir al tennis) semblen la banda del manyo....o, millor dit, el Saragossa !!!!

REIAL MALLORQUE, SA NOSTRE ha dit...

Jo no estic pas per a geroglífics, però el que està clar que porte mes gols que en totes les jornades fins el moment (4 dianes). Ara sols falta que el cap de Vila remate a dins la xarxa del Falència i arredonir una gran jornada.
LA SARPA, SOM I SEREM!!!

Juan Carlos Federo (no "pas" -espectacular- Tenisboy) ha dit...

Cornettes i Tambors.

Delporte Pacino.

Cornetes i tambors.

Deport (lleure) pa Xino.

La (Busi)solution ha dit...

Cornetes i tambors del Portal.
Cornetes i Tambors Delport(e)Al.

Diccionari de locucions i frases llatines ha dit...

"aut Caesar aut nihil" altrament dit:

"o Cèsar o no res"

Pollets amb taconets ha dit...

Sarpa, Sarpita, Sarpanera, t'has equivocat de Vila. David Vila és qui hauries d'haver posat!!!

Villa-robledo, Villa-viciosa- Villa-hermosa del rio... ha dit...

Compte amb LAS SUPERNENAS, igual donen la sorpresa!!!
La Sarpa, també pot sumar una bona jornada.
Demà vorem.
Bona nit.