divendres, 15 de gener del 2010

Ja que ens posem a conversar...

Aquest matí, a l'hospital de gandia, (no vaig a parlar de l'accident que quasi hem trague), m'he trobat amb Juanjo... Juanjo, més conegut com "el mec" (i que conste que tot el que vaig a dir d'ell és "con todos mis respetos", ja que a mi hem cau be). A lo que anava... després de soportar la seva xerrada (vida i milagros d'ell i el seu germà ara a l'Alberic)durant 45 minuts infernals abans no hem cridaren hem diu que no té cotxe i li dic, tan bon amic;
-Jo et duré home, no et preocupes...
-Gràcies... ja t'he dit que estem pensant en casar-nos...
-Jo creia que ja estaves casat i tot amb aquesta xica... d'on es?
-D'Hondures.
-D'Hondures però d'ahon? (impepinable)
-Com?
-Res res... i que tal és?
-molt bona xica... molt... ara .. fa de mi el que vol. Jo pense que totes les dones són igual...
-d'Hondures? (que cabr..)
-No home no!! de mandamasses...
-Has vist l'accident venint?
-Si... espere que cuant tornem no en trobem altre.. normalment cuan hi ha un solen ocorrer més...

no comment... espectacular...

2 comentaris:

Estem en "racha" ha dit...

Escrivim un llibre??
VIVA HONDURAS!

".. normalment cuan hi ha un solen ocorrer més"
Jo m'haguera quedat a dinar, fijo.

Esto se anima! ha dit...

Estem en ratxa? Si! Per fi s'han decidit a postejar el "De l'Arny", l'Huracan i colà i Meliki!