dijous, 21 de gener del 2010

RANKING OLIMPIC J18.


12 comentaris:

Bu ha dit...

Creditos dobles llegiu la noticia i si trobeu la paraula poseu-la al bloc


http://www.marca.com/2010/01/13/corporativo/1263388109.html

Xapul ha dit...

Bu, ara entenc lo de "monstre"

Bu ha dit...

El merit es de K76 que meu ha dit.

TST ha dit...

¿¡Censura también en el blog!?

"La palabra clave es 'Mafiosos'"

ha desaparecido. Bien, tendremos que esfumarnos igualmente algunos de nosotros...

Indignado ha dit...

y el comentario de las pililas??????????

qui borre comentaris... ha dit...

que es talle un poquet home. Ací cap tot.

TST ha dit...

TST y allegados vanish from UEB. Ha sido un placer.

Xapul ha dit...

Una cosa és rebentar caps i tallar colls amb carinyo.. però altra és borrar comentaris.
A més he de reconèixer que els contraris al Santiaguín en aquest post els he fet jo mateix.
Sentit de l'humor señores.
No sigam tan bruts.

Bu ha dit...

Be, a mi el rollo de TST em cansa ja massa. Desvirtua el joc i la diversio, al menys la meva. Tal volta si que es temps de esfumar-se un temps.

Xapul ha dit...

Haya paz.
TST no t'enfades home (Bu, sé on viu).
Monstre pensa que si no tenim villanos mai podrem ser herois i seria molt avorrit.. que li ho pregunten a Superditets (eh Kampeón?)

FC. TARDIDUS ha dit...

"Alea iacta est".

Altrament dit, la sort està decidida: perquè ja he fet els canvis ja que aquesta nit promet i demà no m'alçaré prompte, sinó més bé TARDIDO.

JME, "M" ha dit...

Olimpic games ForEverBanega!!!!!!!