dissabte, 9 de gener del 2010

JORNADA 2: 09/01/10

Aquesta jornada jo també seré baixa.
Recordeu que hem d'anar "rascant" invitacions per aquesta nova temporada. Amb les que hem queden no podem contar perque necessite reservar-les per compromisos a lo llarg de tot l'any.
Per aquest partit l'indumentària oficial consistirà en mitges grossetes, guants de felpa i gorro. L'abric no fa falta que el dugau que ja el portarà el Petxi.

EDITE: Com falten prou jugadors, Ferro, Xap, Prim, Juan, la meua opinió és que deixem el matx per a la setmana que ve. Deixeu als comentaris les vostres opinions.

12 comentaris:

Però anem o no anem? ha dit...

Prim, o jo sóc mólt inútil o tu t'expliques com un llibre de Juan Se Lava el Galán, però tancat.

opinió deixada ha dit...

xe, però, qui ha de respondre? Ferro, xap, prim, Juan. O estos indeseables són els que no poden anar-hi?

Per favor, comentaris fàcils que els graduats són regulars, però, (mal) tardidos...

Chaparrito ha dit...

Mi papá no puede ir a jugar, mi tío no lo sé, pero creo que también es duda.
El último párrafo yo tampoco lo he entendido, ahora bien, he ido a colegios baratos.

Bu ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
tardido opinió deixada II ha dit...

Insistisc; ferro, xap, prim i juan... Què passa amb estos? Han de contestar o són els que no van al tennis.
Perquè que jo sàpiga no he dit que no hi vaig, i el senyor BU perfilant l'equip no m'ha esmentat...

Bu ha dit...

Jo pujare i si no som prou pues a casa..que sera el que pasara. Si hi ha nenas que van de compres i altres que volen reservar-se pel fred pues..mal anem. Com anem? maaallll!!!

Bu ha dit...

Em remitix a el que he llegit, jo no se qui no pot vindre ni perque...pero tu ja saps Tardido que a l'equip de BUd sempre seras benvingut,

Bu ha dit...

Si vegeu reformes a cal tio Juan o a la papereria Aparisi es que estan fent-se d'or amb les caixes de rotrings que estic comprant per a perfilar l'equip de LFM, pero ni aixi ni amb la gillete per recticar ho aconseguixc

FC BUD ha dit...

Per fi, BU, ja ho has deixat clar !!!

Jo pujaré al tennis, però, tardido...I, a l'equip del FC BUD, també hi beuré...

XAPUL PER N-ÈSSIMA VEGADA ha dit...

ESTIC LESIONAT!!!!!!!!!!!!!
ESTAVA EN EL METGE QUAN VAN PUBLICAR L´ÚLTIMA CLASSIFICACIÓ FANTÀSMICA.
NO ANIRÉ NI ESTE DISSABTE NI EL PROPER.

Arturo Prim ha dit...

El EDITE no l'he escrit jo, però entenc que qu ho ha escrit volia dir que tots els esmentats no podien jugar.

kk76 (el que té l'equip de merda 76 vegades) ha dit...

Obviament és això últim.