dissabte, 14 de novembre del 2009

Bon matx al tenis. Exit de la LFC

Hui ha estat un bon matx. Tornar a xafar el camp del tenis després del Blue Lake a sabut a gloria. Ara sabem el que van sentir els jugadors de la cultural al xafar el Camp Nou.
Equips: Juan, Raul, Xals, JuanDa, Rafa i Paco; Luis, Grau, Cadeno, Primo, Arturo i Bena.
un 6 pa' 6 que ha estat igualat fins al 5- 5. El 7-5 posterior pareixia remontable, el 9-5 ,no. Canvi d'equips i partidet més igualat a 3.

Per el que li toca a la LFC, dir que amb gran asombrament he vist com la gent anava contant alguns punts, o feia referència a les regles quan la jugada ho requeria. Un exit. gran col·laboració. El que pareixia que anava a quedar-se al paper passa a ser una realitat. Molts dels jugadors deixaran les seves qualificacions. El guanyador ja el sabem, Arturo,amb els 100 punts de la pista i al que haurem de pagar una cassalla per lo menos. El perdedor, el ultimo de la clase, també el sabem...Els que confiaren amb ell al equip segur que ja el comparen amb Peter Lion.
Als comentaris les puntuacions.

10 comentaris:

El Monstre Bu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pataetes Xar ha dit...

Xals:
Aturades=+2
Gols encaixats=-2
Gols=1
Canyos=0
Canyos rebuts=-1 d'Arturito Mostovoi
Errades=-4 ó -5
Equip guanyador=+1
Total=-3, La culà de San Andrés

Anònim ha dit...

Iee Braun, guanyador es +3, canyos en contra " no tiene precio" aixi que 0. Les errades es conten sols les que son a porteria buida o ma a ma. Jo teu deixaria amn un +2.

El Monstre Bu ha dit...

Puntuacions:
Xals 2 Pa 2 juanda 3 Juan 1 Raul 2 Rafa 1
Luis 1 Arturo 1 Primo 2 Cadeno 0 Grau 0

Porter +2 -2 = 0
Canyos 1
Equip perdedor -1
TOTAL = 0

El Sarpa-kaiser la toca, y como la toca... ha dit...

La veritat, que ahir fou un bon partidet... realment, es va notar molt l'estat físic dels equips, per part del equip on jugaven Xals, Rafa, Paco, Raul, Juan i Juanda, cal esmentar la bona forma física de gent com Juanda, Paco i Juan i amb un Xals que com sempre, ho dona tot. Raul, després de molts anys perdent el temps a la davantera, ha agafat el rol de CIERRE i la veritat, es que li va millor el lloc... ara, correr correr, la veritat que no massa. Rafa com sempre, posant molt de interés, clar, li falten els anys de futbol amb Pe pe pepito, que altres han tingut i no ha servit per res.
Per altra banda, l'altre equip, una mica mes desmillorat fisicament, uns millor que altres, eh Bena... tranqui, poc a poc, com diu sempre LA SARPA, tornarem a ser, tornarem a vèncer. Però dir que com sempre, els dos PRIMS, han posat molt d'interés, però davant de gent amb una forma física major, han tingut seriosos problemes. El petxi, que voleu que vos diga... un tio que juga amb jersei de llana, doncs això mateix. El gran Cadeno, perdut amb la inmensitat de la mar, volent fer-li pressing a un equip que et dobla en forma física, deixa molt que desitjar amb els seus plantejaments técnics. Mes voluntat que altra cosa... El meu Bena, un home que va ser i que ara no és... però que confiant amb ell, com molts fem amb el Peter Lion, va fent menudes pases, però lo més important és que va fent-les. I com no, després d'una llarga temporada sense tocar baló, vaig tornar a passar-ho bé amb els amics, val que m'encanta el balonet i l'últim golet, fou culpa meua (ARTUROS NO S'ENFADEU), el meu futbol és així... Ara, és veritat que físicament prou sobrat, això de sortir a correr amb Xals i com no, amb el gran Xapul Bekele... va millorant la meua forma física. I com no, i digau el que vulgau, però el recital de pasades llargues fou d'un gran nivell, altra cosa igual no, però l'esquerreta és un guant.
I per finalitzar la meua crònica, dir dues coses: Donar les gracies a tots els participants, perque no hi hagueren males cares, com de vegades passa (eh Paquito) o retirades airades com les que de vegades fan alguns (eh Xals), per lo demés, crec que tots ho passarem bé, i sí, es veritat, el partit tingué una fluidesa amb el joc, que crec que és deguda a la no participació de Xapul, que és un jugador lent, reten massa el baló, es lesiona amb facilitat i perd eixa electricitat que saben donar altres jugadors al baló.
Salut i fins el proper partit. PD: Xapul, no has anat mai a Penyíscola, et propose visitar-la, a vore el castell del Papa Luna, que tal el proper cap de setmana... Posem un pot i li paguem entre tots l'autopista, així que porte a les seues xapulines a descansar, nosaltres ja jugarem...

l´home que ha perdut el temps (I) ha dit...

Senyor analista de partits…

Amb tot el respecte i carinyo que tinc cap a la seua persona i després d´analitzar i treure´m el barret davant les seues càtedres, no puc evitar fer una petita puntualització al respecte, sense intentar en cap moment posar-me a la seua altura i sempre conscient de la meua ignorància i el meu atreviment al tractar de formar part d´aquest sanedrín de gent autoritzada.
Vull que quede clar en tot moment que em considere (i vosté comparteix aquesta mateixa opinió cap a mi) el pitjor jugador sobre la gespa del camp i que en cap moment m´he sentit ni em sentiré ofés de cap manera davant qualsevol tipus de comentari on quede patent la meua inutilitat amb un baló amb els peus. El que si que m´obliga a perdre una mica el meu temps (tampoc passa res, donat que m´he passat molts anys perdent-lo i malgastant-lo, tal i com vosté reflectix al seu anàlisi magistral), és algun comentari com aquest que si m´agradaria aclarir (si em permet)…

Abans de res voldria demanar-li perdó a la meua senyora i a la meua filla (especialment aquesta última). Quan més d´una vegada (i de dos i de tres i de quatre…) m´ha dit que anàrem a algun lloc i jo li he dit que no, que tornaria prompte, que aniríem després, o a l´endemà o simplement no he anat , ella no sabia que estava enganyant-la. Pobreta meua jo li deia que anava a fer una mica d´esport i a passar una estona agradable fent el que més m´agrada fer, jugar a futbol amb els amics. Però no, resulta que he estat “molts anys perdent el temps a la davantera”, encara que jo no me n´adonava d´això. Creu vosté que podrà perdonar-me algun dia? He de dir en la meua defensa que jo si pensava realment el que li deia, en cap moment he pensat que jo anava a perdre el temps, en cap moment he pensat que tot i ser el pitjor davanter de la història de l´associació estava enganyant-la… A més em sent especialment culpable ja que jo li deia que anava “a fer esport” quan la veritat, tal i com diu vosté quan senta càtedra,“correr correr, la veritat que no massa”. (imbècil de mi em pensava que allí es va a fer esport i noa que t´examine cap ser superior).

l´home que ha perdut el temps (II) ha dit...

Mire senyor d´Alessandro: Porte molts anys, molts, baixant tots els dissabtes a jugar a futbol amb els amics i a passar una estona molt agradable (i açò ho dic seriosament). Puc asegurar-li que no he perdut el temps en cap moment, cap dissabte, ni maljugant de davanter, ni de “cierre” (espere que algun dia tinga el plaer d´explicar-me exactament que vol dir això), ni de porter ni d´arbit. Puc assegurar-li que sóc exactament igual de dolent en un lloc que en l´altre (molt més dolent que la majoria dels que pujen, i açò també ho dic seriosament). El que em toca molt los quesitos de tetilla és l´etern, desfassat, farcit, avorrit i ja explotat comentari respecte a que vaig allí a prendre el solet (quina és la meua tasca allí quan fa un dia nuvolós??).

Això de “perdre el temps” és també molt relatiu: Molt jovenet em vaig adonar que no anava a llevar-li el lloc a Messi i que tampoc era el substitut natural de Baressi (tot i la meua vàlua com a cierre) així que vaig decidir retirar-me (més val una retirada a tiempo que…) del circuit professional i dedicar-me a jugar, fer esport (sense córrer) i passar-m´ho bé amb els amics (tot i descartar ja definitivament això de surtir als periòdics, ni tan sols els regionals). Vull pensar que no he perdut el temps tot aquest temps (encara que no me n´adonarà que lo meu era ser cierre, un cierre gos i que no li agradava córrer, pero cierre al cap i a la fi). Ben pensat, m´alegre d´haver sigut conscient de les meus limitacions i no haver-me cregut el que no sóc, haver-me arrastrat durant tants anys pels beneits camps de la rodalia i a la fi… haver acabat al mateix lloc: jugant amb els amics (i no amb un altre equip suposadament millor), passant una bona estona i fent cròniques de periodista esportiu expert i autoritzat (¿?). Com veu el concepte de pèrdua de temps és molt relatiu, ja que segons la meua opìnió (si val), això si que es pèrdua de temps.

PD. Senyor analista, sap que l´estime, així que vosté perdone.

L'home que no t'he massa clar, si perd el temps escrivint al blog... ha dit...

Sr. Home del tepms relatiu.
Davant de tot, vosté perdone si les crítiques no han sigut del seu agrat... si he esmentat el perdre el temps a un lloc del camp, no vol dir que haja perdut el temps a altre lloc, com està fent jugant en altra posició, sempre des de el meu punt de vista, clar. Per altre costat, tampoc obtindré Jo ningún premi literari, ni és la meua comesa, això li ho deixem al Sr. Paco Bononad, i tots ho celebrarem en gran entusiasme. Seguint, amb el que pretenía dir, veritat és que si poguerem analitzar els kms que ha fet cadascú de nosaltres, potser en aquest partit, vosté no n'ha fet gaires, evidentment, tampoc els he fet Jo, però com pot vore, estavem parlant de vosté, no de mi. I per finalitzar, dir-li que de vegades, a mi no m'agraden les critiques del Marca als meus jugadors de la LFM, però no vaig a presentar cap demanda al diari, per tal efecte.
Espere no haber-lo ofés, com tampoc he volgut ofendre altres companys, però les crítiques, de vegades poden ser constructives, agafeu per aquest costat.
Una forta abraçada.

Ben ha dit...

un altre proposit apart de

1. fer un poc d'esport
2. passar-ho be amb els amics

es "perdre el temps" amb aficcionats del futbol.

Bon Peu Mabra ha dit...

He vist vàries vegades la paraula entusiasme als comentaris i està sempre mal escrita. És ENTUSISASME