dissabte, 21 de novembre del 2009

Vecina Alzira, enviem




Ver mapa más grande

13 comentaris:

Gica Ilie ha dit...

Vusutrus elegis:
-Copia clau cuadru luses
-Copia claus vustras casas i cuches

Admira d'or ha dit...

Peugeot 206 andandarà.
Font de la granata: http://unglesenelbalo.blogspot.com/2009/01/testimonio-desgarrador.html

snif, snif ha dit...

Això no es fa home.

Ací sols entra gent malalta ha dit...

Girona, Cataluna arrived from google.es on "Ungles en el baló: Un concepto" by searching for follando con las unglas.

angel of the house ha dit...

Una vegada finalitzat el matx d'ahir, vaig anar a passejar a Trufo, vaig arribar fins el pub Bikini. (Antic casa IVAN) i vaig decidir d'entrar (no ho havia fet mai abans). M'hi vaig quedar aborronat del autèntic INSPIRACION TEAM qui m'hi vaig trobar. Ordre aleatori, fins la segona part on hi han canvis. Dorsal 1 JULIO (germà de maikel), 2 per a COCO (rubio del cantalot), 3 MORENO (fill de Lolita la del barraconet),4 RICARDO (chamarila expilot de Motos), 5 AGUSTÍ (crec que l'amo del bar, un clàssic. 6 DANI PETOTS, 7 TONI (del Chamberí), 8 BELÍ (antiga companya de la EGB, com a mínim meua i del charles).
9 TONI (Amo de Motorsport, cunyat d'evaristo) 10 KASPAROV (Nom anomenat per Coco, a un grosset que conec però no sé el seu veritable nom, dubte del dit per coco. 11 Anònim.(Nom desconegut). Substitucions segona part.
12 JOSE (el de TNT), 13 MERCHE (Bazar), 14 SIMÉ, 15 MOLL.

espectacle 100% garantit.

Andújar Oliver ha dit...

Amigo Angelillo, aunque el nivel del equipo es difícilmente cuantificable (la tripleta rubia Coco-Pedotes-Chamberí se saldría del presupuesto LFM), le recuerdo que el resultado no se certifica hasta que se realizan los controles antidopaje pertinentes.
Sus posibilidades de ganar partidos con este equipo son las mismas que tiene Xapul de meter dos penaltis en una serie de 10.

Xalsruhe ha dit...

Ja m'havien arribat notícies de la teua visita al BIKINI. A la nit a TNT Daniel "Pedotes" se'ns va oferir al Roget i a mi com a cantant. La jugada va sér: Petots s'interna a TNT, porta el got controlat a la mà, se li apropa el germà de Belén la de Santi el negre, el dribla, s'apropa al Roget, li entra, li diu a l'orella: -Si busqueu un cantant ací estic jo. A continuació de la seua boca ixen sons guturals indescriptibles intentant cantar alguna cosa. El BUena està de testic.
El Roget i jo no tenim explicació alguna.

Anònim ha dit...

Estic un poc perdut en les imatges, necessite alguna pista. Deduisc que a les pistes falta la clau per a enxufar les llums dels camps d'esport de la platja vallera. Vaig be??
Per cert el equip del nitro, impressionant!!! Encara que en eixa llista trobe a faltar a un parell de personatges asidus del lloc, ben coneguts per tot el món, anomenats Felipe (El tarongero) i Raul (Ciriaco)"baixa per una lesió a l'esquena". Amb aquestos completaria el gran equip del nitro. Trufo?? Eixe es el teu animalet??? Va entrar amb tu? Pobre animalet!!!!
L'autentica vecina d'Alzira pregunta l'encapçalament a que es degut?

Pista ha dit...

La pista

angel of the house ha dit...

Refrescant el matí i la memòria, com no, m'oblidaba de Felip el Taronger i del meu cosí-tio Jose Paella. Encara que la seua aparició fou un toca-la ràpid i ves-t'en.
Per cert Karls, Dani Pedotes tu pretendiente de cantate, hizo un interpretación Majestuosa de una canción de Nirvana, a la que de seguido me preguntó. Has vist, que bé cante en "inglés"?
Sí ho he vist i sentit.
Canté de Puta Mare, Soc un Crack.

Imagineu com deu haver continuat la conversa.

ve d'Aitana ha dit...

LA PISTA, a fer la... MANO

Anònim ha dit...

For those that wish to acquirement a hermes
, it can be rather difficult. If you aren’t a affiliate of the rich, the famous,a appropriate hermes belt
. One nice allotment is that they agreement the actuality of the hermes wallet
.
It’s a good idea to sketch out the structure of the DEAN MARTIN CELEBRITY ROASTS
with paper and pencil. Proprietary DEAN MARTIN CELEBRITY ROASTS DVD
tools offer GUI systems for creating this type of structure, but no such tools are available yet for DEAN MARTIN CELEBRITY ROASTS DVD COLLECTION
production on Linux.

Anònim ha dit...

Knowing that louis vuitton
is not cheap, buying online for louis vuitton handbag
can save a lot of money. Some sites allow you to save even more money when you by more than one item from their site. Buying online not only saves you money, but helps you afford to buy more than one gift. That sounds awesome,
doesn't it? You could save so much money on louis bag online and be able to shop for other items as well. You can search online and find our website that will show you where to find
louis bags
for much cheaper. You will save a lot of money buying from these particular sit