dilluns, 30 de novembre del 2009

EDSI

6 comentaris:

Em cagaria en la mare que t´ha parit... ha dit...

...però no vaig a fer-ho.

http://www.youtube.com/watch?v=e_Dvgve0VTo

Ruso ha dit...

Eixe peuets!! que catxondo... com la vegada que hem va agatxar els gallumbos a mi... que risa!!! a que ara no ho faries?...

Albiol ha dit...

Aj.. aj.. agag.. agag... m'ha mort amb el primer video... i amb eixe que falla dos igualets... ara ... la porteria era més menuda no ?? Jo no els aguera fallat... si els craks del meu equip hem deixaren obrir la boca...

Peuets Boniquets ha dit...

El dels gallumbos fou Peuets pero d'Angelet.

Tardido ha dit...

Bruno...inútil, per culpa teva alguns estem deprimits...Vaig a treure't del meu equip, mamó. Et tinc des de la primera jornada...però, Xals i jo ja no t'estimem...Vés-te'n amb Tarugo Sánhez a l'Almeria

Tardido

La mano en el corason por mi Hungría ha dit...

O a l'Armenia